Z A P R O S Z E N I E

         Zapraszam na VIII Sesję Rady Miejskiej w  Tłuszczu, która odbędzie się
1 grudnia 2015 r.  o godzinie 15.00 w sali  konferencyjnej Urzędu Miejskiego w Tłuszczu.
                                                                                       
Proponowany porządek obrad :
1. Otwarcie obrad.
2. Sprawozdanie z działalności Burmistrza w okresie międzysesyjnym.
3. Przyjęcie protokołu z poprzedniej Sesji.
4. Informacja Burmistrza Tłuszcza z analizy oświadczeń majątkowych.
5. Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej w Tłuszczu z analizy oświadczeń
    majątkowych.
6. Rozpatrzenie projektów uchwał.
    a) w sprawie zmiany Uchwały Budżetowej Gminy Tłuszcz na rok 2015;
    b) w sprawie zmiany Uchwały nr II.21.2014 Rady Miejskiej w Tłuszczu z dnia 30 grudnia 
        2014 roku w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Tłuszcz na 
        lata 2015-2024;
    c) w sprawie określenia wysokości stawek i zwolnień w podatku od nieruchomości;
    d) w sprawie określenia wzoru deklaracji oraz informacji w podatku od nieruchomości,
       rolnym i leśnym;
   e) w sprawie określenia wysokości stawek w podatku od środków transportowych;
   f) w sprawie obniżenia średniej ceny skupu żyta dla celów podatku rolnego na 2016 rok;
   g) w sprawie określenia wysokości stawek opłaty targowej i zasad jej poboru;
   h) w sprawie nadania nazw ulic w mieście Tłuszcz;
   i)  w sprawie trybu udzielania i rozliczania dotacji dla niepublicznych przedszkoli i
       niepublicznych innych form wychowania przedszkolnego prowadzonych na terenie
       Gminy Tłuszcz przez inny niż jednostka samorządu terytorialnego organ oraz trybu i
       zakresu kontroli prawidłowości ich pobrania i wykorzystywania;
   j) w sprawie zmiany uchwały nr XXX.366.2014 Rady Miejskiej w Tłuszczu z dnia 27 maja
      2014 r. w sprawie zatwierdzenia do realizacji projektu na 2014-2015 rok pt.              
       „Twoja przyszłość w twoich rękach” w ramach – Gminne programy aktywizacji   
        społeczno-zawodowej na rzecz budownictwa socjalnego. Współfinasowany przez
        Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej;
  k)  w sprawie zmiany uchwały nr XXX.367.2014 Rady Miejskiej w Tłuszczu z dnia 27 maja
       2014 r. w sprawie zatwierdzenia do realizacji projektu na 2014-2015 rok pt.„ Kobieta
       aktywna II’’ w ramach – Podmiot zatrudnienia socjalnego partnerem Ośrodka Pomocy
       Społecznej i Powiatowego Urzędu  Pracy w realizacji kontraktów socjalnych. 
       Współfinansowany przez Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej;
   l)  w sprawie określenia szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi
        opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze z wyłączeniem specjalistycznych usług
       opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi oraz szczegółowe warunki
       częściowego lub całkowitego zwolnienia od opłat jak również tryb ich pobierania oraz
       zasady zwrotu;
   ł)  w sprawie przyjęcia gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów
        Alkoholowych  oraz Przeciwdziałania Narkomanii na rok 2016;
   m)  w sprawie wyrażenia zgody na przystąpienie Gminy Tłuszcz do projektu realizowanego  
         w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata
         2014-2020 – Oś priorytetowa 5: ,, Gospodarka przyjazna środowisku’’, działanie 5.1
         pod  nazwą: ,, Dostosowanie do zmian klimatu”, typ projektu: ,, Systemy wczesnego
         ostrzegania przed zjawiskami katastrofalnymi”;   
    n)  w sprawie wyrażenia zgody na zbycie w drodze zamiany nieruchomości gruntowej
         położonej w obrębie 0001-Tłuszcz;
    o)  w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości gruntowej w mieście Tłuszcz;
    p)  w sprawie powołania Młodzieżowej Rady Gminy Tłuszcz oraz nadania jej Statutu;
    r)  w sprawie powołania Rady Seniorów Gminy Tłuszcz oraz nadania jej Statutu;
    s)  w sprawie zmiany Statutu Centrum Kultury, Sportu  i Rekreacji w Tłuszczu.
7. Interpelacje i zapytania radnych, odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.
8. Zapytania i wolne wnioski, odpowiedzi na zapytania i wolne wnioski.
9. Zamknięcie obrad.


                                                                                         Przewodniczący Rady
                                                                                           /-/  Krzysztof Gajcy